ORDU PERŞEMBE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

EK DERS ÜCRET ONAYININ ALINMASI HAKKINDA(TÜM OKUL VE KURUM MÜD)

EK DERS ÜCRET ONAYININ ALINMASI HAKKINDA(TÜM OKUL VE KURUM MÜD)

 Okulunuzda/kurumunuzda görev yapan ve Ocak 2021 ayında ek ders ödemesi yapılacaklara ait ek ders ücret onayının ekteki şablona uygun olarak (şablonda ihtiyaca göre değişiklik yapılabilir) düzenlenmesi, DYS tarih sayı alınarak onaya işlenmesi ve onayın elden ıslak imzalı olarak Müdürlüğümüze 3 (üç) nüsha şeklinde getirilerek tamamlanması ve 2(iki ) nüshasının onaylı şekilde Müdürlüğümüz Muhasebe Birimine en geç 29 Ocak 2021 Cuma gününe kadar teslim edilmesini önemle rica ederim.

(Geçici görevlendirmelerde kişinin kadrosunun bulunduğu kurum tarafından ücret onayının alınması gerekmektedir. Geçici görev yapılan kurum ilgili kişi için şablonu doldurup kadrosunun bulunduğu kuruma excel formatında e-mail atması gerekmektedir)

 

EK DERS ÜCRET ONAYI ŞABLONU ( OCAK 2021) İÇİN TIKLAYINIZ!

 DYS Sayısı verilmesi için örnek yazı için tıklayınız!

 

Bülent YILMAZ
Şube Müdürü

Kacalı Mah. Hükümet Binası Kat 3 Perşembe ORDU - 452 5170072 517 00 75

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.