ORDU PERŞEMBE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

PERSONEL HAREKETLERİ/ AYRILMA VE BAŞLAMALAR HAKKINDA/DESTEK ŞUBE (TÜM OKUL VE KURUM MÜDÜRLÜKLERİNE)

PERSONEL HAREKETLERİ/ AYRILMA VE BAŞLAMALAR HAKKINDA/DESTEK ŞUBE (TÜM OKUL VE KURUM MÜDÜRLÜKLERİNE)

PERSONEL HAREKETLERİ/ AYRILMA VE BAŞLAMALAR HAKKINDA/DESTEK ŞUBE (TÜM OKUL VE KURUM MÜDÜRLÜKLERİNE)

1-     1-İlçemiz içinde görev yeri değişikliği meydana gelen personeller için PERSONEL NAKİL BİLDİRİMİ düzenlenmesine gerek yoktur. Bu personelin eski kurumundan ayrılış bilgilerinin Personel Maaş Değişikliği Bilgi Formuna işlenmesi yeterli olacaktır. Yeni kurumu ise bilgileri belirtilen forma işleyecek ve atama kararnamesini de söz konusu personel için ekleyecektir. İlgili personelin maaş değişikliği öncesinde ek dersini yeni kurumdan alması gerekiyorsa atama kararnamesi ve sadece ilgili kişi(ler) için düzenlenmiş Personel Maaş Değişikliği Bilgi Formu üst yazı ile Müdürlüğümüze ek dersler KBS’ye girilmeden önce gönderilmesi gerekmektedir. Ek ders döneminde KBS’de işlemi tamamlanan personel için maaş değişikliği döneminde tekrar evrak gönderilmeyecek ve sadece bilgileri Personel Maaş Değişikliği Bilgi Formuna işlenmesi yeterli olacaktır.

2-     İlçemiz dışına tayin olan personeller için ayrılma işlemleri sırasında   bir adet PERSONEL NAKİL BİLDİRİMİ’ni Müdürlüğümüz destek şubesine teslim etmeleri (İlçe Malmüdürlüğüne bırakmamaları) gerekmektedir. Ayrılan personel için maaş değişikliğine herhangi bir belge eklenmeyecek , sadece bilgileri Personel Maaş Değişikliği Bilgi Formuna işlenecektir.

 

3-     İlçemize başka il veya ilçelerden gelen personellerin bilgileri Personel Maaş Değişikliği Bilgi Formuna işlenecek ve ilgili personel(ler) için Personel Nakil Bildirimi, İşe Başlama Yazısı, İban Numarası Kartı fotokopisi, Atama Kararnamesi eklenecektir. İlgili(ler) eğer ek ders ödemesi öncesi KBS’ye dahil edilecekse söz konusu evraklar ilgili(ler) için düzenlenecek ve Müdürlüğümüze gönderilecektir ve ek ders döneminde KBS’de işlemi tamamlanan personel için maaş değişikliği döneminde tekrar evrak gönderilmeyecek ve sadece bilgileri Personel Maaş Değişikliği Bilgi Formuna işlenmesi yeterli olacaktır.

 

 4-     Destek Şubeye yazılan yazılarda 903 ile başlayan desimal kodunun değil de 840 ile başlayan mali işler desimal kodunun kullanılması gerekmektedir.

 

 Bilgilerinizi, bu duyurunun çıktısının maaş güncellemelerinden sorumlu personele verilmesini ve gereğini önemle rica ederim.

 

 

Adnan YAZICI
İlçe Milli Eğitim Müdür V.

 

Kacalı Mah. Hükümet Binası Kat 3 Perşembe ORDU - 452 5170072 517 00 75

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.